Partagez | 
Mer 21 Mai - 16:57
Luka Valence e tu?
populaire ♛ je pue la classe connard.

❝ Luka Valence ❞

En quelques mots ça donnes quoi ?...

Environ 1m87, Italien, Blond, yeux cendré. Galant en vers les filles, adore les séduire, mais en réalité ne leurs prêtent pas réelles attention. Morfale. Charismatique. Possessif et jaloux. Taquin, joueur. Blasé au premier abord. Grand frère gâteaux. bonne humeur constante. Parent décédé. Ainé d'une fratrie de 8 enfants. Ancien membre de la mafia sicilienne.

RPs

Cosa succede ?... — PV M. Hayley Taïga — Cosa succede ?..
Titre du RP — Genre — Lien

Relations
Nom & Prénom

On the other hand, we denounce with righteous indignation and dislike men who are so beguiled and demoralized by the charms of pleasure of the moment, so blinded by desire, that they cannot foresee the pain and trouble that are bound to ensue; and equal blame belongs to those who fail in their duty through weakness of will, which is the same as saying through shrinking from toil and pain. These cases are perfectly simple and easy to distinguish. In a free hour, when our power of choice is untrammelled and when nothing prevents our being able to do what we like best, every pleasure is to be welcomed and every pain avoided. But in certain circumstances and owing to the claims of duty or the obligations of business.

Nom & Prénom

On the other hand, we denounce with righteous indignation and dislike men who are so beguiled and demoralized by the charms of pleasure of the moment, so blinded by desire, that they cannot foresee the pain and trouble that are bound to ensue; and equal blame belongs to those who fail in their duty through weakness of will, which is the same as saying through shrinking from toil and pain. These cases are perfectly simple and easy to distinguish. In a free hour, when our power of choice is untrammelled and when nothing prevents our being able to do what we like best, every pleasure is to be welcomed and every pain avoided. But in certain circumstances and owing to the claims of duty or the obligations of business.

© Lutèce Factory @ Libre Graph
Ne pas enlever le crédit merci.

Je parle en #993300

Mer 21 Mai - 17:00
Re: Luka Valence e tu?

OUVERT - Disponible aussi par mp ~

Je parle en #993300

Luka Valence e tu?

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 1 sur 1